خلاصش کنم(:

خلاصش کنم(:

ﺍﻻﻥ ﺩﺷــﺘﻢ ﺗﻮ ﺁﯾﻨﻪ خودم روو ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ...
خلاصه اش کنم واستون...
..

..
..
..
..
..
ﻓَﺘﺒـــــﺎﺭﮎَ ﺍﻟـــﻠـــﻪُ ﺍَﺣﺴـــــﻦُ ﺍَﻟـــــﺨﺎﻟﻘــیـن

:|

 

پسره پست گذاشته : بعد از رفتن تو، مثل فرهاد شدم در حسرت چشمان لیلی

 

والا تا جایی که من میدونم فرهاد عاشق شیرین بود نه لیلی!

 

نمیگم عاشق نشید

 

ولی خواهشا بعد از شکست عشقیتون اول کتاب ادبیاتتونو بررسی کنید

 



نظرات شما عزیزان:

♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت17:38---30 مرداد 1393
یه دعای بی نظیر



این دعا را منتشر کنید و ببینید چطور غم هایتان از بین میرود:


((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم

فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْامری و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی

و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ العامین))

ترجمه:

منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،

بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای

پروردگار جهانیان.
پاسخ:دست گلت طلا خوشکلم:*


♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت12:14---30 مرداد 1393
چشم حتما امر دیگه ای نیست؟
پاسخ:نه دیگ خوش باشی((:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 مرداد 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]